Konkurs na stanowisko asystenta w Zakładzie Badań Planktonu Morskiego Instytutu Oceanografii Uniwersytetu Gdańskiego

Uwaga! Komunikat archiwalny. Jego treść może być już nieaktualna.
Data publikacji
2018-12-18

Dziekan Wydziału Oceanografii i Geografii Uniwersytetu Gdańskiego ogłasza konkurs na stanowisko asystenta w Zakładzie Badań Planktonu Morskiego Instytutu Oceanografii Uniwersytetu Gdańskiego.

Do konkursu mogą przystąpić osoby spełniające warunki określone w Ustawie Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce z dnia 20 lipca 2018 roku (Dz. U. z 2018 r. poz. 1668) i w Statucie Uniwersytetu Gdańskiego oraz spełniające poniższe kryteria:

  1. posiadają tytuł zawodowy magistra w zakresie Oceanografii lub równoważnego,
  2. posiadają specjalizację w zakresie biologii i ekologii morza, ze szczególnym uwzględnieniem planktonu galaretowatego (znajomość odpowiednich technik laboratoryjnych i statystycznych), potwierdzona publikacjami w recenzowanych czasopismach naukowych z Listy Filadelfijskiej,
  3. posiadają doświadczenie w realizacji oraz kierowaniu międzynarodowymi i krajowymi projektami naukowo-badawczymi,
  4. odbyli co najmniej jeden staż naukowy w zagranicznej placówce badawczej (poza krajem stałego zamieszkania/zatrudnienia),
  5. posiadają doświadczenie w prowadzeniu zajęć dydaktycznych z zakresu oceanografii biologicznej, funkcjonowania ekosystemów polarnych i wpływu działalności człowieka na ekosystemy morskie, dla studentów uczelni wyższych;
  6. posiadają doświadczenia w pracy na statkach naukowo-badawczych w strefie morza otwartego i przybrzeżnej
  7. posiadają dobrą znajomość języka polskiego i angielskiego, osoba zatrudniona będzie zobowiązana do przygotowania i poprowadzenia w ramach pensum dydaktycznego zajęć w języku obcym.

Kandydaci proszeni są o złożenie w Dziekanacie Oceanografii i Geografii Uniwersytetu Gdańskiego, al.  Marszałka Piłsudskiego 46, 81-378 Gdynia, pok. 204 następujących dokumentów:

  1. podania o zatrudnienie skierowanego do JM  Rektora Uniwersytetu Gdańskiego,
  2. życiorysu,
  3. kopii dyplomu magisterskiego (oryginał do wglądu),
  4. wykazu dorobku naukowego, dydaktycznego i organizacyjnego,
  5. opinii z dotychczasowego miejsca pracy lub opinii opiekuna naukowego,
  6. oświadczenia o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1000) (formularz do pobrania na stronie: http://oig.ug.edu.pl/pracownicy/konkursy_na_wolne_stanowiska_pracy)
  7. Kandydat może też złożyć inne dokumenty lub podać informacje, które w jego ocenie mogą być przydatne w rozstrzygnięciu konkursu.

Termin składania dokumentów upływa z dniem 17 stycznia 2019 roku.

Termin rozstrzygnięcia: 18 stycznia 2019 roku.

Dziekan Wydziału Oceanografii i Geografii

/-/

dr hab. Waldemar Surosz profesor nadzwyczajny

 

Klauzula informacyjna

Zgodnie z ogólnym rozporządzeniem o ochronie danych z dnia 27 kwietnia 2016 r. zwanym dalej RODO, informujemy, iż:

  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Uniwersytet Gdański z siedzibą w (80-309) Gdańsku przy ul. Jana Bażyńskiego 8.
  2. Administrator danych osobowych powołał administratora bezpieczeństwa informacji (w przyszłości inspektora ochrony danych), z którym można skontaktować się pod numerem telefonu (58) 523 24 59 lub adresem e-mail: poin@ug.edu.pl.
  3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji procesu rekrutacji na wolne stanowisko pracy nauczyciela akademickiego na Wydziale Oceanografii i Geografii.
  4. Podstawą prawną do przetwarzania Pani/Pana danych osobowych na potrzeby rekrutacji jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO – przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze wynikającego w szczególności z art.118 a ustawy Prawo o szkolnictwie wyższym oraz art. 221  ustawy - Kodeks Pracy. Przesłanką legalizującą proces przetwarzania danych osobowych podanych dobrowolnie przez kandydata, wychodzących poza zakres danych wskazanych w art. 221  ustawy - Kodeks Pracy będzie art. 6 ust. 1 lit. a RODO – zgoda osoby, której dane dotyczą.
  5. Podanie przez Panią/ Pana danych osobowych, po podjęciu decyzji o przystąpieniu do procesu rekrutacji jest obowiązkowe w zakresie określonym  art. 22 ¹ kp i ustawą prawo o szkolnictwie wyższym oraz warunkuje możliwość ubiegania się o przyjęcie do pracy i ewentualne dalsze zatrudnienie. W przypadku podania danych osobowych wykraczających poza w/w przepisy prawa – podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest dobrowolne.
  6. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w imieniu administratora danych przez upoważnionych pracowników  wyłącznie w celach, o których mowa w ust. 3.
  1. Pani/ Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny dla realizacji celów określonych w ust. 3.
    W przypadku negatywnego wyniku rekrutacji Pani/Pana dane będą usuwane bezzwłocznie po zakończeniu rekrutacji chyba, że w określonym zakresie wymóg archiwizacji przewidują przepisy prawa – wówczas przez czas określony w tych przepisach.
  2. Pani/Pana dane osobowe nie będą udostępniane podmiotom zewnętrznym z wyjątkiem przypadków przewidzianych przepisami prawa. W przypadku złożenia dokumentów aplikacyjnych drogą elektroniczną odbiorcą Państwa danych może być podmiot działający na zlecenie administratora, tj. podmiot będący operatorem usługi pocztowej.
  3. Na zasadach określonych przepisami RODO przysługuje Pani/Panu:
  1. prawo dostępu do treści swoich danych,
  2. prawo do ich sprostowania, gdy są niezgodne ze stanem rzeczywistym,
  3. prawo do ich usunięcia, ograniczenia przetwarzania, a także przenoszenia danych – w przypadkach przewidzianych prawem,
  4. prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych,
  5. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy o ochronie danych osobowych.
Uzasanienie rozstrzygnięcia konkursu:
Komisja konkursowa wypowiedziała się jednoznacznie w sprawie oceny złożonych na konkurs dokumentów. Dokumenty spełniają wymogi formalne. Z dokonanej analizy wynika, że jedynie dorobek którym legitymuje się Pan mgr Maciej Mańko spełnia wszystkie kryteria konkursowe. Komisja zwróciła uwagę na znaczące, jak na wiek Kandydata, osiągnięcia (znaczy dorobek naukowy, kierowanie krajowymi i zagranicznymi projektami naukowymi, laureat „Diamentowego grantu”). Komisja rekomenduje tego Kandydata do zatrudnienia z dniem 1 marca 2019 r. na stanowisku asystenta na podstawie umowy o pracę.

 

Załącznik Rozmiar
Ogłoszenie konkursowe 260.51 KB
uzasadnienie rozstrzygnięcia konkursu 45.85 KB
Pokaż rejestr zmian

Data publikacji: wtorek, 18 Grudzień, 2018 - 09:38; osoba wprowadzająca: Tomasz Zarzycki Ostatnia zmiana: piątek, 18 Styczeń, 2019 - 13:54; osoba wprowadzająca: Tomasz Zarzycki